Stressiga sista dagar

Slutade 5, skyndade hem för att sätta igång med allt plugg. Låter som mig va? Njaaa. Men det är sjukt mycket nu, engelskaläxor och förberedning inför seglingen, muntliga redovisningar i svenska, uppsatser om hållbar sjöfart, matteprov och massa annat. Det kanske inte låter mycket men jag har 2½ dag på mig. + att jag måste laga all mat själv, diska, tvätta, städa och packa ihop alla mina grejer eftersom jag ska flytta ut. Sen ska jag hinna med att gå till ungdomsmottagningen, ett föräldramöte och utvecklingssamtal oxå. Man kan undra varför jag tar mig tid till att blogga men när jag hade läst samma mening i 10 min kände jag att det var dags för en paus.

Jag borde verkligen fortsätta nu. Kan uppdatera er om resten av veckan: På torsdag kommer mamma, pappa och syster ner för föräldramöte, utvecklingssamtal och se hur jag har det. På fredag åker jag med dom upp och på lördag ska jag förhoppningsvis träffa alla saknade vänner!

Kommentera här: