T/S Westkust

Ååååh! Jag har rätt mycket planerat i sommar. Och jag hade verkligen velat segla med SXK i år igen men det blir alldeles för dyrt, eftersom jag ska på konfirmationsläger i fyra veckor. En segling där kostar ca 10 tusen, och det gör konfirmationslägret också. Och innan dess ska jag ju till London och Berlin så det skulle aldrig gå ihop, tyvääärr. Men nu har jag hittat en seglarskola som är ungefär likadan som SXK fast med en skonare. Och det skulle vara så mycket billigare! Hon heter T/S Westkust och ni kan kolla in henne på www.westkust.se. Men det är bara 6 veckor till påmönstringen och jag vet inte om det är för sent att anmäla sig. Jag hoppas inte! Nu måste jag verkligen leta sommarjobb som jag verkligen hade sett fram emot att slippa haha.



Här har vi en bild på mig och Gratia, utan land i sikte!

Kommentera här: