Gratia ♥

Men hörni! Jag har suupermycket bilder från när jag seglade Gratia i somras som jag inte har visat. Det kan ju vara nån som vill se iallafall ;) Och bara så ni vet så här i förväg, när man är ute på sjön i två veckor och endast har en liten liten låda (där det förresten är tjära/olje-fläckar och där det läcker in vatten) som man ska få plats med ALLA sina grejer i så tar man inte med sig jättesnygga kläder och går upp en halvtimme tidigare för att kunna sminka sig på den gemensamma toaletten med saltvattenkran. Så ja, vi är inte jättesnygga.



Stormasten med Ebba och Louisen tror jag.



Fan vad söt



Styrman Anton ombord på Gratia med Atlantica i bakgrunden.



Babordsvaktens (min vakt) instruktör Kristen och styrbordsvaktens instruktör Amanda.



Lisen ska upp i riggen ;)



Kockan Anna som var med oss halva tiden och till vänster ligger Fregatten Jylland i docka.



Början av en uppställning.
Philippa, Greta, Josefin och jag. (Som sagt, inte helpigga.)



Elin och Greta i nedgångskappen, det enda ställe där det var varmt.



Skittrist väder var det alla dagar, men här ser det ju nästan ut som att det var lite sol!
Kockan Anna, kockan Hanna och lite av styrman Emma.



Styrman Anton hade lite lektion i manövreringar.



Instruktör Kristen, även kallad Tone för han var från Norge.



Här visade några av befälet dom fina tröjorna haha.
Anton, båtsman Josef, Kristen och kapten Casper.



Josef.



Den sista bilden får oxå bli på Josef för han är så jävla snygg.

Kommentera här: