Onsdag = Svaleskär!♥

Idag tvingade jag mig själv att gå till skolan. Hade sovmorgon vilket var väldigt skönt. Istället för bild första lektionen var flourtanten där och typ pratade om tänder och socker.. Höll på att somna. Oxå pratade hon typ om cigg och snus och fick se skitäckliga bilder. Sen tog hon fram en burk med tjära och jag var bara tvungen att lukta - herregud vad jag vill segla! (För er som inte visste det så typ dränker man tampar och träet i tjära, iallafall på skutor.) Nästa lektion hade vi prov. Jag som inte har varit på nolektion på väldigt länge kunde ingenting. Jag fick sitta och läsa i boken i stället men hade stora problem med att koncentrera mig. Efter lunch pratade jag med Marie om allt möjligt. Typ varför jag inte gå till skolan och så. Sen pratade vi med rektorn om lite grejer. Sen var det engelskalektion men jag mådde inte bra så jag åkte hem. Gick med mamma ner till fårhuset och hälsade på lammen, som har blivit jättestora. Bilder får ni nån annan dag för det går fortfarande inte att ladda upp, cpblogg. Onsdag betyder Svaleskär och Svaleskär betyder ungefär soffan hela kvällen. Nästan iallafall.

Kommentera här: