Oh vad fort tiden går, not

1. Är du singel? Come and get me tiger<333 
2. Är du lycklig? aA
3. Är du uttråkad? Nej jag har bara inget liv..
4. Är du ledsen? Nee
5. Är du italienare? Näe
6. Är du gravid? Vet inte, brösten har börjat växa skitmycket iaf.... wtf?
7. Är du full? Fråga inte mig
8. Är du en cooling? Icecoool
9. Är du från Irland? Yes mam
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Vem sa att dom var det från början?

8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo kanske men i såna fall tror jag inte att man märker det på en gång
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja det har väl hänt
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Hallå what? Varför just kille eller va? ;)
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Det vet jag inte
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Oj nu måste jag räkna... ..... nej det har jag inte.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja, jag har en hemlig kärleksbrevsbrevlåda
7. Är du kär? Full och kär, eller lycklig eller hur det var. Jag är kär i hela världen, inte i en person.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Tror inte det, fattar inte grejen med att binda ihop sig med nån lixom

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Vadå lust? Tar det, det lät mer spännande
2. Hår eller ögon? Haha va? Om jag bara fick välja att ha ett så skulle jag väl välja ögon, fattar inte
3. Katt eller hund? Mjau
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Men gud, alltid den här frågan. Jag tänker väl inte välja bort någon för att den inte vet vad jag heter i mellannamn men jag tänker väl inte välja bort någon för att den vet exakt alla pinsamma grejer jag gjort. Eller nått. Ni kanske fattar
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Utee, jä
8. Pengar eller lycka? Utan en miljon på banken men massor att leva för
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Hihi ja
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Det vet jag inte, tror inte det
4. Hoppat Bungee Jump? Haha näe skulle nog inte våga det heller, men fett stolt jag skulle vara efter
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag gjort
6. Ätit en hel tårta? Blir väl några stycken när jag inte har nått bättre för mig..
7. Gjort bort dig offentligt? Det kan jag väl aldrig tro ;)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Men det här kan man ju inte bara skriva ja eller nej på... Äsch det blir en alldeles för lång historia som vi kan ta någon annan gång.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Hihi ja.. :(
10. Velat försvinna? Haha aa

13 Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Dannee
2. Telefonsamtalet du fick? Eleno bebeno
3. Personen du va med? Systeryster
4. Roligaste grejen som hänt? Skolavslutning I think
5. Personen du sms:ade? Ööh, vänta. Fredrik
6. Du va i en bil med? Oj, mamma var det väl
7. Gick på bio med? Pyttipannan kanske? Nej juste Danne och Fridolf
8. Var och shoppade med? Mormor <3
9. Du kysste? Det kan vi väl hålla hemligt ett tag till ;)
10. Du skrev till på myspace? Alla mina zöta vänner
11. Du kommenterade? ?
12. Du tillbringade natten med? Ohlala
13. Du kramade? Ööuhämmm.. morfar

Kommentera här: