På Anders land

Fan vad härligt det är att äntligen vara här, och inte veta när jag ska åka hem! På den här ön vet man inte riktigt när folk kommer och går, och vilka som kommer. I helgen var Louise här, det var hundra år sen jag träffade henne♥ Jag har seglat optimistjolle, men när jag och Louise seglade lyckades vi paja rorkulten (den som man styr med) så nu går det inte att segla längre ;)

Har badat asmycket, typ 25 grader i vattnet hela tiden. Och innan Rikard och Marcus åkte så spelade vi fotboll en del på andra sidan, alltså på land. Igår kom det ut några filurer som jag inte har träffat förut, vi bastade och badade och var på andra sidan och spelade fotboll. Krockade med Qvintus och vi lyckades spilla öl över hela oss, sen lagg vi i en hög på gräset, det slutade ju bra.

Sen drog vi fram kastspöna och kastade lite men fick ingen fisk. Nu ska jag gå ut och pröva lite till, ha det så bra!

Kommentera här: