Torsdag, väl?

Åkte till Bollnäs med mamma nån gång mitt på dagen. Hon skulle köpa olja till traktorn och jag köpte en tidning, Lifestyle Woman tror jag den hette. I den var det massa resereportage, fett sugen man blir! Dom skrev om massa SPAhotell men jag blev mest sugen på nått i Maldiverna, mitt ute i Indiska Oceanen. Med långa, vita stränder och turkost vatten... Vi hittade en Danne när vi skulle hem så han följde med och vi har gjort nån soppa och kladdkaka och sen spelat kort. Nu ligger vi i sängen och kollar efter nån bra scoutkår ;D Hepp, nu tror jag minsann att jag inte får skriva mer. God natt.

Förresten har jag tappat bort ansökningarn till Sjövärnets sommarskola. Vad hopplös jag är, har verkligen noll koll på saker. Och imorgon ska jag nog till skolan, börjar känna mig bättre nu och det är väl allt vitlöksbröd som har gjort mig frisk. Coolt.

Kommentera här: