Kväll i Bollnäs

Runt halv åtta tror jag smsade Helena mig och sa att jag skulle följa med till Bollnäs så jag gjorde mig iordning assnabbt och så åkte vi till sporthallen och kollade lite på en bandymatch. Så blev vi hungriga och gick till max. När vi var där smsade Helena Andreas, som vi skulle träffa, och sa att han skulle komma. När vi hade stått i typ fem minuter och försökt bestämma oss för vad vi skulle ha ser vi att Andreas och Mattias sitter snett framför där vi står. Aja, vi får vår mat och går och sätter oss själva vid ett bord, för killarna dissade oss.. ;) Helena tyckte det såklart var aspinsamt att sitta där själva så hon sa till Madde att dom skulle komma och vi satt där och väntade rätt länge på dom. Så frågade Andreas om vi skulle hänga med till Mattias och då gjorde vi det istället. Där kollade vi på film som sög och sen åkte vi hem haha. Trevlig kväll ;)

Kommentera här: