Ändrade planerrrr

När jag hade gått halvvägs till skolan smsade Albin och sa att Adam var sjuk så vi skulle inte åka. Då fick jag gå hem och när jag skulle låsa upp dörren var såklart nyckeln borta. Då fick jag gå tillbaka och leta efter den men hittade den inte. Så gick jag hem igen och skulle ta upp mobilen så hittade jag nyckeln. Sen när jag väl kommer in blir jag kissnödig så ska jag försöka ta av byxorna men så har jag så klart Björnborgskärpet som jag inte kan ta av mig själv, det sitter stenhårt. Det tog typ tio minuter innan jag fick upp det. Sen ringer mamma och säger att hon ska hämta mig ikväll så ska jag åka och träna ändå, men kommer komma asmycket försent. Suck! Dessutom börjar jag känna mig sjuk. Och Danne stannade hemma idag för att han mådde illa. Känns sådär nu.

Kommentera här: