Vad som helst för att slippa plugga

1. Är du singel? Jajamen
2. Är du lycklig? Som tusan
3. Är du uttråkad? Ja, orkar inte plugga
4. Är du ledsen? Nej inte så värst då
5. Är du italienare? Näe
6. Är du gravid? Nej det är jag icke
7. Är du full? Inte vad jag vet
8. Är du en cooling? Icecoool
9. Är du från Irland? Nejnej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja det är dom

8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det vet jag inte, kanske
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja det har väl hänt
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja då
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Det vet jag inte
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja det har jag
6. Har du haft en hemlig beundrare? Vet ej
7. Är du kär? Nej
8. Vill du gifta dig i framtiden? Tror inte det

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Vad?
2. Hår eller ögon? Haha va?
3. Katt eller hund? Mjau
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Best fränds <33
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Ute tror jag nog
8. Pengar eller lycka? Inte vet jag
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Hihi ja
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Det vet jag inte, tror inte det
4. Hoppat Bungee Jump? Haha näe men jag vill
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag gjort
6. Ätit en hel tårta? Neej?
7. Gjort bort dig offentligt? Ahahahaha
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jo det har jag nog
10. Velat försvinna? Absolut

13 Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Ööeh vet inte
2. Telefonsamtalet du fick? Frida
3. Personen du va med? Anna, Lina, Lina, Engla, Ida, Agnes & Julia
4. Roligaste grejen som hänt? Vet inte riktigt
5. Personen du sms:ade? Mathilda
6. Du va i en bil med? Mamma
7. Gick på bio med? Oj.. typ Anna, Engla och Linnea tror jag det var
8. Var och shoppade med? Frida
9. Du kysste? Sebastian
10. Du skrev till på myspace? Haha vet inte vad det är
11. Du kommenterade? ?
12. Du tillbringade natten med? Joanna
13. Du kramade? Typ Anna eller nått

Kommentera här: