Idiotjävlar är vi allihopa

Exakt såhär var det jag INTE ville ha det. Jag träffade danne idag. Jag vet inte om han ville eller inte men jag ville prata. Jag grät, grät och grät och sen skrattade vi. Sen spårade allting ur. Han sa en hemsk grej och då bröt jag ihop. Jag ville inte att han skulle trösta mig men det var allt han gjorde. Jag grinade hur mycket som helst enda tills han åkte hem. Jag är så jävla arg för att jag förstörde allt. Jag var så osäker på mig själv och det gick ut över oss, sen fick jag veta att han minsann inte var kär i mig. Det här är det jobbigaste jag har varit med om, bara för att jag inte har nån att dela det med. Det var alltid vi och jag litade på honom fullt ut. Nu är jag helt knäckt, jag trodde inte att han kunde ljuga för mig. Jag har trott flera gånger att allt skulle bli som förut för det har han sagt, men jag känner mig så jävla blåst. Nu vet jag inte vad som är sanning eller lögn längre. Tänkte att ni ville veta

Kommentera här: